Check out my new domain @ SingingCoconut

Saturday, April 7, 2012

丁噹 - 不是你的錯

Sleepless for the 2nd night. Saw Geri shared this song in FB. Makes me wonder why is the always easy for us to take for granted people that are always there for us yet it's hard for us to forget those who doesn't deserve our love?


音乐停止了 引擎熄火了
窒息的温柔 尖锐得赤裸
一刀一刀 往我心上割 往伤口里戳
那么折磨 为了什么

别说你难过 别再安慰我
最烂的理由 是你配不上我
我没有你想像中脆弱 我会好好的
没有什么 罪不可赦

再痛的痛苦泪水 换不回 一点点感动
我不怪你 不是你的错
再深的深情容忍 也不能 让你再爱我
我不怪你 不是你的错

别说你难过 别再安慰我
最烂的理由 是你配不上我
我没有你想像中脆弱 我会好好的
没有什么 罪不可赦

我的世界 没有你 也许更辽阔
就到这里 重来又 如何

No comments:

EasyHits4U.com - Your Free Traffic Exchange - 1:1 Exchange Ratio, 5-Tier Referral Program. FREE Advertising!