Check out my new domain @ SingingCoconut

Friday, October 14, 2011

李佳薇 - 煎熬

First time heard this song in 星光大道, ex shared this song and decided to try my first attempt tonight after listening for the past hour ;) The original MV can be found here but it may be disturbing for some viewers as the surrounding shows how she feel deep inside about herself, but when she clean up and moved on she's not as death as she thought.


早 知 道   你 只 是 飞 鸟
拥 抱 後   手 中 只 剩 下   羽 毛
当 初 你 又 何 必 浪 费
那 麽 多 咖 啡 和 玫 瑰   来 打 扰

我 想 要   安 静 的 思 考
天 平 上   让 爱 恨 不 再   动 摇
一 想 你 就 平 衡 不 了
我 关 灯 还 是 关 不 掉   这 风 暴

心 一 跳   爱 就 开 始 煎 熬
每 一 分   每 一 秒
火 在 烧   烧 成 灰 有 多 好
叫 思 念   不 要 吵
我 相 信 我 已 经 快 要
快 要 把 你 忘 掉
跟 寂 寞     再 和 好

得 不 到   也 不 要 乞 讨
怎 麽 做   不 需 要 别 人
转 告   在 陷 的 太 深 的 海 底
我 也 只 剩 下 我 自 己 能 依 靠

我 相 信 我 已 经 快 要
是 真 的 我 快 要
快 要 可 以 微 笑
去 面 对   下 一 个   拥 抱

No comments:

EasyHits4U.com - Your Free Traffic Exchange - 1:1 Exchange Ratio, 5-Tier Referral Program. FREE Advertising!